• Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
Електромобілі

Volkswagen ID.4

admin
No Comments
12 Березня, 2023
4 Mins read
2 240 Views
Volkswagen ID.4

Volkswagen ID.4 – задньо- або повнопривідний кросовер компактного сегмента і, за сумісництвом, перший в історії німецького автовиробника повністю електричний SUV, що поєднує в собі виразний дизайн, просторий і практичний салон, а також сучасну технічну і технологічну “начинку”. Цей електромобіль адресований насамперед міським жителям, які бажають “доторкнутися до екологічно чистого транспорту”, однак при цьому вони не готові чимось жертвувати: ані універсальністю, ані рівнем комфорту, ані безпекою…

Світова прем’єра Volkswagen ID.4 відбулася наприкінці вересня 2020 року у цифровому форматі, але офіційному дебюту моделі передували численні витоки інформації та різноманітні тизери, тож переважна кількість інформації про новий електрокар була відома задовго до прем’єри.

Volkswagen ID.4

Примітно, що за кілька місяців – у листопаді того самого року – німці представили електрокросовер і для китайського ринку, причому одразу у двох версіях – ID.4 Crozz і ID.4 X: виробництво першої ведеться на спільному підприємстві FAW-VW, а другої – на СП SAIC-VW. При цьому машини для Піднебесної відрізнялись від європейського варіанту не тільки візуальними штрихами, а й злегка збільшеною ємністю батарей.

Зовні Volkswagen ID.4 може похвалитися привабливим, вельми виразним, сучасним і гармонійним виглядом – пихатий передок із похмурим поглядом світлотехніки та масивним бампером, динамічний силует з коротким капотом, похилою лінією даху та рельєфними боковинами, підтягнута корма з витонченими ліхтарями, сполученими між собою горизонтальною поперечиною, скульптурними п’ятими дверима та акуратним бампером.

volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4

Варто зазначити, що “китайський” ID.4 Crozz загалом повторює модель у європейській специфікації, а ось ID.4 X має цілу низку відмінностей – змінені фари і ліхтарі, рельєфніші бампери та інший дизайн колісних дисків. Також потрібно мати на увазі, що у “китайських” ID.4 зарядний порт китайського стандарту GB/T, що не сумісний з іншими портами і для його переробки, наприклад, на CCS потрібно викласти ~2000$(станом на 2022 рік). Також мова меню тільки або китайська, або англійська.

Розмір і вага Volkswagen ID.4

У довжину Volkswagen ID.4 налічує 4584 мм, а його ширина і висота вкладаються в 1852 мм і 1631 мм відповідно. Міжосьова відстань у електромобіля простягається на 2771 мм, а його дорожній просвіт досягає дуже навіть значних 210 мм.

У спорядженому вигляді п’ятидверка важить від 1966 до 2224 кг залежно від версії, а її повна маса варіюється від 2480 до 2750 кг.

Габаритні розміри

Довжина, мм4584
Ширина, мм1852
Висота, мм 1631
Вага, кгвід 1966 до 2224
Колісна база, мм2771
Дорожній просвіт, мм210
Об’єм багажника, л543
Габаритні розміри volkswagen id.4

Інтер’єр ID.4

салон volkswagen id.4

Усередині електричний кросовер зустрічає своїх мешканців царством сенсорів, оскільки аналогові кнопки тут відповідають виключно за роботу електросклопідіймачів і аварійної сигналізації, в той час як управління практично всіма другорядними функціями покладено на 10- або 12-дюймовий тачскрін медіасистеми, що красується по центру передньої панелі. Вдало вписуються в загальну картину і триспицеве мультикермо зі злегка усіченим у нижній частині ободом, і цифрова комбінація приладів із 5.3-дюймовим табло. Інтер’єр п’ятидверки скроєний виключно з добротних матеріалів, а дорогі версії мають оздоблення штучною шкірою і синтетичною мікрофіброю, яка на 20% складається з перероблених пластикових пляшок.

У салоні Volkswagen ID.4 обіцяно солідний запас вільного простору, який можна порівняти за розміром із кросоверами вищого класу. У передній частині застосовані ергономічні крісла з ненав’язливим бічним профілем, великою кількістю регулювань і підігрівом, а в “топових” комплектаціях – ще й з функцією масажу. До послуг пасажирів заднього ряду – комфортабельний диван, власний блок управління кліматичною установкою, підлокітник з підстаканниками і два роз’єми USB-C.

Електричний SUV може похвалитися багажником правильної форми, який у звичайному стані здатний вмістити до 543 літрів багажу. Двосекційна спинка другого ряду сидінь складається практично врівень з підлогою, що доводить обсяг вантажного відсіку до 1575 літрів.

Технічні характеристики VW ID.4

Для Volkswagen ID.4 заявлено чотири модифікації, причому три з них – задньопривідні:

– За замовчуванням машина комплектується одним електродвигуном, що генерує 109 кВт (148 кінських сил) і 220 Нм крутильного моменту.

– Наступна за ієрархією версія також має лише один електромотор, але його віддача становить 125 кВт (170 к.с.) і 310 Нм пікової тяги.

– Найпродуктивніший монопривідний варіант має у своєму арсеналі силовий агрегат, що розвиває 150 кВт (204 к.с.) і 310 Нм крутного моменту.

– “Топова” GTX-модифікація “озброюється” двома електродвигунами (по одному на кожній осі), сумарний потенціал яких налічує 220 кВт (299 к.с.) і 460 Нм пікової тяги.

Електрична частина і її характеристики

ВерсіяБатарея, кВтПотужність, кВт/к.с.Крутний момент, НмРозгін до 100, сМакс. шв, кмЗапас ходу WLTP, км
Pure52109/14822010,9160345
Pure Performance52125/170310–160346
Pro77-/174310–160520
Pro Performance77150/2043108,5160522
GTX77220/2994606,2180480
технічні характеристики volkswagen id.4

На електричний кросовер встановлюється тягова літій-іонна батарея, доступна у двох варіантах ємності – 52 або 77 кВт∙год (у китайській специфікації – 85 кВт∙год), завдяки чому запас ходу на одній зарядці у нього варіюється від 345 до 522 км залежно від версії.

Динаміка, швидкість і заряд

З місця до першої “сотні” електромобіль прискорюється за 6.2-10.9 секунди, при цьому максимальна швидкість незмінна у всіх випадках – 160 км/год (обмежена електронікою).

Для повного поповнення електроенергії за допомогою 11-кіловатного пристрою знадобиться 7.5 годин, при цьому на “швидких терміналах” можна всього за 38 хвилин зарядити акумулятор з 5% до 80%.

Конструктивні особливості

В основі Volkswagen ID.4 лежить електричний модульний “візок” MEB, силова структура якого більш ніж на 90% виконана зі сталі високоміцних і надвисокоміцних марок. Електрокросовер забезпечується незалежними пружинними підвісками обох осей: спереду – класичними стійками типу МакФерсон, ззаду – багатоважільною архітектурою.

Машині належить рульове управління з рейковим механізмом і активним електричним підсилювачем. На передніх колесах п’ятидверки укладаються вентильовані дискові гальма, а на задніх – простіші барабанні пристрої (причому – незалежно від версії).

Комплектація

У початковій комплектації електрокросовер має: передні та бокові подушки безпеки, 18-дюймові легкосплавні колеса, повністю світлодіодну оптику, бокові дзеркала з електрорегулюванням і підігрівом, цифрову комбінацію приладів, медіацентр із 10-дюймовим екраном, аудіосистему із сімома динаміками, передній і задній парктроніки, а також інше сучасне обладнання.

Shares
Previous Post

Volkswagen ID.3

Next Post

Volkswagen ID.6

You might also like
Honda M-NV
Електромобілі

Honda M-NV

3 Mins read
10 Квітня, 2023
Hyundai_IONIQ_El_1
Електромобілі

Hyundai IONIQ electric (2016-2019)

4 Mins read
1 Жовтня, 2022
Renault Kangoo ZE
Електромобілі

Renault Kangoo Z.E.

2 Mins read
18 Вересня, 2023
nissan-leaf-2017
Електромобілі

Nissan Leaf 2 (з 2017)

8 Mins read
1 Жовтня, 2022
Jaguar I-Pace EV400 фронт
Електромобілі

Jaguar I-Pace

4 Mins read
4 Листопада, 2023
Nissan Leaf 2010-2017
Електромобілі

Nissan Leaf 2010-2017

5 Mins read
1 Жовтня, 2022
s3xycars - сайт про електромобілі
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти