Volkswagen e-Golf – це електричний автомобіль, який був випущений компанією Volkswagen в 2014 році. Він є екологічно чистим варіантом звичайного Volkswagen Golf і має низький рівень шуму та без викидів CO2.
Модель Volkswagen e-Golf оснащена літій-іонними батареями з потужністю 24 кВт * год, що дає змогу проїхати на одному заряді до 190 км в залежності від умов дороги та стилю водіння. Швидкість зарядки залежить від використовуваного зарядного пристрою та становить від 2,3 до 7,2 кВт на стандартних(AC) зарядних станціях та до 40 кВт на швидких(DC) зарядних станціях. Зарядний конектор Mennekes (Type 2).
Щодо характеристик автомобіля, то він має потужність 85 кВт (115 к.с.) та максимальний крутний момент 270 Нм. Він може розганятися до 100 км/год за 10,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на рівні 140 км/год.
Режими роботи
У Volkswagen e-Golf є такі режими руху «Стандарт», «Еко», «Еко+», які впливають на віддачу мотора і роботу кліматичної установки. Але ось у чому нюанс – при виборі режиму “Еко” не відчувається обмежень. Тут трохи ріжеться потужність: за покажчиком індикатора під час натискання акселератора “в підлогу” можна дістатися до 8 з 10; за відчуттями під капотом якраз обіцяні 115 к.с., але цього якраз достатньо для звичайної міської їзди.
А ось у режимі “Еко+” потужність обрізає дуже сильно (за індикатором потужності можна отримати 5 з 10, за відчуттями в моторі 60-80 к.с.); максимальна швидкість урізана до 95 км/год. І лише якщо продавити педаль акселератора “за клацання”, то можна отримати більше потужності і перевищити ліміт швидкості. Плюс у цьому режимі примусово відключається клімат-контроль, залишається лише вентилятор.
Тепер кілька слів про рекуперацію енергії. При звичайній їзді в режимі “D” рекуперації енергії немає, з відпущеною педаллю акселератора e-Golf просто їде накатом. Навпаки, в режимі “B” рекуперація пристойно-сильна: не дотягує до рівня BMW i3, але більша, ніж у Nissan Leaf у режимі “B”. На щастя, є три проміжних режими рекуперації в режимі “D”, які обирають хитанням важеля вправо-вліво: у цьому перший режим рекуперації майже не гальмує Volkswagen e-Golf; другий сповільнює помітніше; а третій за інтенсивністю спрацьовування вже майже дотягує до “B”. Мій вибір – постійна їзда в режимі D1 або D2; лише під час гальмування перед світлофором або необхідності скидання швидкості – режим “B”.
У загальному Volkswagen e-Golf є надійним та ефективним електромобілем, який може задовольнити потреби більшості клієнтів, які шукають екологічно чистий автомобіль для повсякденного використання. Однак, варто зауважити, що Volkswagen зупинив виробництво моделі e-Golf в 2020 році і замінив її на новий електромобіль Volkswagen ID.3
Технічні характеристики
Батарея, кВт | Потужність кВт/к.с. | Крутний момент, н*м | Розгін, сек | Запас ходу за NEDC, км |
24 | 85/115 | 270 | 10,4 | 190 |
35 | 100/136 | 300 | 9,6 | 300 |
Volkswagen e-Golf: до оновлення і після
Перша версія Volkswagen e-Golf з’явилася наприкінці 2013 року. В основі лежить платформа MQB; плюс електромотор потужністю 85 кВт (115 к.с.) і акумулятор на 24,2 кВтг. Заявлений запас ходу становить 190 км у доволі оптимістичному циклі NEDC.
Наприкінці 2016 року дебютував оновлений Volkswagen e-Golf. Він отримав збільшений акумулятор (35,8 кВтг і запас ходу 300 км NEDC), потужніший електромотор 100 кВт (136 к.с.), збільшилась максимальна швидкість до 150км/год., нові передні фари. Плюс маса дрібних, але значущих оновлень: РК-панель приладів Active Info Display; з’явилася система Discovery Pro зі збільшеним центральним дисплеєм; використовується більш потужний вбудований зарядний пристрій. Швидка зарядка на CCS Combo.