• Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
Електромобілі

Toyota bZ4X

admin
No Comments
18 Листопада, 2023
4 Mins read
1 864 Views
Toyota bz4x

Передньо- або повнопривідний кросовер середньорозмірної категорії і, за сумісництвом, перший електромобіль в історії японського автовиробника, важковимовна назва якого цілком піддається розшифровці: bZ означає “beyond Zero” (“за межами нуля”), цифра означає клас (в даному випадку “D”), а літера X вказує на приналежність до сегмента SUV … Офіційну прем’єру свого першого масового електромобіля bZ4X компанія Toyota Motor провела 29 жовтня 2021 року в онлайн-форматі, а за кілька днів – 9 листопада – машина вперше постала перед широкою громадськістю в рамках спеціального заходу, проведеного в Японії. Електро-SUV, що став серійним втіленням представленого у квітні 2021-го на міжнародному Шанхайському автосалоні однойменного прототипу bZ4X Concept, було розроблено “з чистого аркуша” у співпраці з іншим японським автовиробником – Subaru.

Зовнішність електрокара намальована в новому дизайнерському напрямку марки, створеному спеціально для суббренду bZ, вигляд кросовер має привабливий, нарочито футуристичний, по-спортивному підтягнутий, неординарний і збалансований. Напористий передок із звуженими матричними фарами, “глухою” решіткою радіатора і масивним бампером, динамічний силует зі злегка загостреним “носом”, складною пластикою боковин і сильно заваленими задніми стійками даху, стильна корма з витонченими ліхтарями на всю ширину кузова, “гранчастою” кришкою багажника і рельєфним бампером – ззовні електромобіль своїми формами і обрисами точно чіпляє погляд.

Toyoyta bz4x зад

Розмір і вага Toyota bZ4X

Це – представник середньорозмірного класу (він же “D-сегмент” за європейськими мірками) з відповідними розмірами: довжина – 4690 мм, висота – 1650 мм, ширина – 1860 мм. Колісна база автомобіля налічує 2850 мм, а його дорожній просвіт сягає 205 мм. У спорядженому вигляді маса п’ятидверки варіюється від 1970 до 2083 кг залежно від модифікації.

Довжина, мм4 690
Ширина, мм1 860
Висота, мм1 650
Вага, кг1 970 до 2 083
Колісна база, мм2 850
Дорожній просвіт, мм205
Об’єм багажника, л452
габаритні розміри toyota bz4x

Інтер’єр Toyota bZ4X

bz4x панель

Інтер’єр Тойоти bZ4X вирізняється красивим, сучасним і доволі своєрідним оформленням – піднятий над кермом і втоплений віртуальний “інструментарій” із 12.3-дюймовим табло, стильне триспицеве мульти-кермо (опційно його можна замінити справжнісіньким “штурвалом”, що обертається лише на 150 градусів в обидва боки), лаконічна центральна консоль із 8- або 12.3-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважального комплексу та сенсорним блоком керування кліматичною установкою.

Салон електрокросовера п’ятимісний, причому за простором його можна порівняти з седанами D-класу (принаймні, так заявляють самі японці). У передній частині тут встановлені крісла з розвиненим бічним профілем, “інтегрованими” підголівниками, широкими інтервалами регулювань і підігрівом. На другому ряду – ергономічно спрофільований диван з відкидним підлокітником по центру, практично рівна підлога і власне управління “мікрокліматом”.

багажник toyota bx4x

Технічні характеристики Toyota bZ4X

В активі електромобіля – місткий багажник, об’єм якого у звичайному стані становить 452 літри. “Гальорка” складається двома несиметричними частинами, утворюючи невелику сходинку, що більш ніж удвічі збільшує вантажний потенціал п’ятидверки.
Технічні характеристики для bZ4X заявлено дві модифікації на вибір, кожна з яких оснащується літій-іонною батареєю ємністю 71.4 кВт∙год: Базовій версії належить один електродвигун, що генерує 204 кінські сили і 266 Нм крутного моменту і приводить у рух виключно передню вісь. Такий автомобіль прискорюється з 0 до 100 км/год за 7.5 секунди, максимально набирає 160 км/год і може подолати 442-512 км (у міському режимі – до 686 км) на одній зарядці за циклом WLTP. Більш продуктивний варіант “хизується” двома електромоторами (по одному на кожній осі) з однаковою віддачею – 109 к.с. і 168 Нм пікової тяги, що забезпечує сумарний потенціал у 218 к.с. і 336 Нм. Прискорення до першої “сотні” в електрокара вкладається в 6.9 секунди, його “максималка” налічує 160 км/год, а “далекобійність” становить близько 415-460 (у місті – до 605 км) км за циклом WLTP.

двигуни toyota bx4x

Батарея і заряд

На повну зарядку батареї від звичайної домашньої розетки потрібно близько 19 годин, однак при використанні спеціального настінного блоку цей час можна скоротити до 6.5 годин. Ну а за допомогою “швидких” терміналів постійного струму потужністю 150 кВт на заповнення 80% заряду піде всього 30 хвилин. Конструктивні особливості в основі цього електромобіля Тойоти лежить модульна електрична платформа e-TNGA, спроєктована за сучасними канонами – вона має компактні уніфіковані моторні модулі, що мають вбудовані інвертори і редуктори. Тяговий акумулятор у електрокросовера розташовується під підлогою та інтегрований у силову структуру кузова, ключові деталі якої виконані з високоміцної сталі гарячого штампування.

toyota bz4x платформа

Підвіска

Машина оснащується незалежними підвісками спереду і ззаду з пасивними амортизаторами і стабілізаторами поперечної стійкості: спереду – це стійки типу МакФерсон, ззаду – конструкція на подвійних поперечних важелях. Штатно модель bZ4X оснащується рульовою системою рейкового типу з електричним підсилювачем управління, проте у вигляді опції можна обладнати кермовим механізмом з керуванням “по дротах” (тобто механічний зв’язок керма з колесами відсутній). Всі колеса п’ятидверки вміщують вентильовані дискові гальма, що працюють укупі з різними сучасними асистентами.

Комплектацїі

– У базову комплектацію п’ятидверки входять: сім подушок безпеки, ABS, ESP, двозонний клімат-контроль, повністю світлодіодна оптика, адаптивний круїз-контроль, 18-дюймові легкосплавні колеса, медіацентр із 8-дюймовим екраном, камера заднього виду(не HD), аудіосистема з шістьма динаміками, а також інші сучасні опції.
– Найбільш “нафарширований” автомобіль може похвалитися: віртуальною комбінацією приладів, 20-дюймовими колесами, HD камерами кругового огляду, медіацентром з 12.3-дюймовим дисплеєм, електроприводом п’ятих дверцят, підігрівом та вентиляцією передніх крісел, бездротовою зарядкою для гаджетів, обігрівом лобового скла, “музикою” JBL з дев’ятьма колонками та іншими “фішками”.

Електрична частина і її характеристики

ВерсіяbZ4X 2WD BasicbZ4X 2WD MediumbZ4X 4WD Pro
Батарея, кВт50,366,766,7
Потужність, кВт/к.с.150/204150/204160/218
Крутний момент, Нм266266336
Розгін до 100км/год, с7,57,56,9
Максимальна швидкість, км/год160160160
Привідпереднійпереднійповний
Запас ходу за NEDC, км400615560
технічні характеристики toyota bz4x

Шини і диски

R18R20
235/60235/50
шини на toyota bz4x
Shares
Previous Post

Audi Q4 e-tron

Next Post

Nissan Ariya

You might also like
id.6 x crozz
Електромобілі

Volkswagen ID.6

2 Mins read
2 Квітня, 2023
Hyundai_IONIQ_El_1
Електромобілі

Hyundai IONIQ electric (2016-2019)

4 Mins read
1 Жовтня, 2022
Honda M-NV
Електромобілі

Honda M-NV

3 Mins read
10 Квітня, 2023
nissan-leaf-2017
Електромобілі

Nissan Leaf 2 (з 2017)

8 Mins read
1 Жовтня, 2022
Renault Kangoo ZE
Електромобілі

Renault Kangoo Z.E.

2 Mins read
18 Вересня, 2023
Nissan Leaf 2010-2017
Електромобілі

Nissan Leaf 2010-2017

5 Mins read
1 Жовтня, 2022
s3xycars - сайт про електромобілі
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти