• Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
Електромобілі

Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером

admin
No Comments
1 Жовтня, 2022
3 Mins read
2 215 Views
tesla model s

Tesla Model S – перший електромобіль, якому вдалося стати найбільш продаваним преміум седаном в Західній Європі та Північній Америці. По об’ємах продаж ця модель обійшла таких традиційних фаворитів ринку як:

  • Mercedes S;
  • BMW 7-ї серії;
  • Porsche Panamera.

Зараз даний електрокар є найшвидшим масовим седаном на дорозі. У топовій комплектації автомобіль розганяється до 100 км/год всього за 2,5 сек. Максимальна швидкість обмежена електронікою і складає 249 км/год. А випущена у 2021 році повнопривідна Tesla Model S Plaid з трьома електродвигунами загальною потужністю 1000 к.с. взагалі розганяється до сотні за 2,1 сек. Максимальна заявлена швидкість – 322 км/год.

Модельні версії і комплектація

Всього станом на 2022 рік компанія випустила 19 модифікацій Tesla Model S. Перша зійшла з конвеєра в 2012 році. Остання ж модифікація розроблена і реалізована у 2021. Зараз можна придбати такі сучасні версії цього електроавтомобіля:

  • 75D/Standard Range;
  • 90D;
  • 100D;
  • P100D;
  • Performance;
  • Long Range Plus;
  • Plaid.

Заявлена дальність ходу, в залежності від потужності батареї, становить 520-840 км.

По комплектації автомобіль переважає більшість інших сучасних седанів, навіть тих, які випускаються в обмеженій серії. В стандартний набір входить:

  • двозонний клімат-контроль;
  • круїз-контроль;
  • автопілот;
  • електропривод на обидві осі з можливістю незалежного регулювання крутного моменту для кожної з них;
  • розумна підвіска на 5 позицій з пам’яттю налаштувань (в тому числі автоматична зміна положення в залежності від координат і швидкості руху);
  • 17-дюймовий планшет на бортовій панелі з виходом в інтернет-мережу (відкриває можливість керувати мультимедіа та усіма налаштуваннями і режимами автомобіля);
  • функція розпізнавання водія по смартфону або по чіп-карті в ключах (при цьому автомобіль запам’ятовує всі основні налаштування для конкретного водія. Наприклад, положення сидінь, дзеркал, автоматичне висування дверних ручок при наближенні до автомобіля та інше);
  • люк або панорамний дах (положення регулюються на сенсорному екрані або з допомогою скролу на кермі чи через мобільний додаток);
  • система очищення повітря в салоні (видаляє до 99% сторонніх мікроелементів);
  • запам’ятовування радіокодів від гаража чи шлагбауму і самостійне їх відкриття при наближенні;
  • 8 подушок безпеки та багато іншого.

Оновлення програмного забезпечення можливе через бортовий планшет. Тому не обов’язково заїжджати в дилерський центр, щоб скористатися новими можливостями.

Через відсутність двигуна під капотом, передні сидіння трохи зміщені вперед. Це дає більше простору на задньому ряді. Крім того в автомобілі передбачено два додаткові дитячі крісла, що перетворює Tesla Model S в 7-місний електрокар.

Відмінності між Tesla Model S для європейського та американського ринків

Для різних континентів Tesla випускає автомобілі з деякими відмінностями. Основна з них стосується зарядки автомобіля через відмінності в стандартах. У першу чергу існує відмінність в роз’ємах. Для Європи використовуються порти Type 2, CCS Combo, а також іноді Chademo. Останній видає швидкість зарядки 50 кВт/год., а CCS – до 200 кВт/год.

В Америці популярна зарядка через Supercharger (мережа швидких зарядних станцій від компанії Tesla). Швидкість зарядки складає 300 кВт/год, що дозволяє заповнити 80% ємності батареї менше як за 40 хвилин. Для Європи доведеться купити спеціальний перехідник, але він має бути обов’язково розблокованим через Factory Mode.

Між моделями для США і Європи є відмінність в оптиці. В європейському варіанті використовуються направлений пучок світла і постійно включені ходові вогні, а також помаранчеві задні ліхтарі повороту. В американській версії ліхтарі повороту червоні.

Дзеркала заднього виду в моделях для США, згідно стандартів, мають ефект збільшення, чого немає в європейських варіантах.

Також, через відмінність стандартів, Tesla Model S для Європи має більшу заявлену дальність ходу, ніж варіанти для США.

Shares
Previous Post

Renault Zoe

Next Post

Запас ходу електромобіля: їздові цикли CLTC, NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?

You might also like
Honda M-NV
Електромобілі

Honda M-NV

3 Mins read
10 Квітня, 2023
Hyundai_IONIQ_El_1
Електромобілі

Hyundai IONIQ electric (2016-2019)

4 Mins read
1 Жовтня, 2022
Renault Kangoo ZE
Електромобілі

Renault Kangoo Z.E.

2 Mins read
18 Вересня, 2023
nissan-leaf-2017
Електромобілі

Nissan Leaf 2 (з 2017)

8 Mins read
1 Жовтня, 2022
Jaguar I-Pace EV400 фронт
Електромобілі

Jaguar I-Pace

4 Mins read
4 Листопада, 2023
Nissan Leaf 2010-2017
Електромобілі

Nissan Leaf 2010-2017

5 Mins read
1 Жовтня, 2022
s3xycars - сайт про електромобілі
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
  • Про нас
  • Контакти
Сайт про електричні авто, загальна інформація та інсайти
  • Home
    • Audi
      • Audi Q4 e-tron
    • Chevrolet
      • Chevrolet Bolt
    • Honda
      • Honda M-NV
    • Hyundai
      • Hyundai IONIQ electric (2016-2019)
    • Jaguar
      • Jaguar I-Pace
    • Mazda
      • Mazda MX-30
    • Nissan
      • Nissan Ariya
      • Nissan Leaf 2010-2017
      • Nissan Leaf 2 (з 2017)
    • Peugeot
      • PEUGEOT e-208
    • Renault
      • Renault Kangoo Z.E.
      • Renault Zoe
    • Skoda
      • Škoda Enyaq iV
    • Tesla
      • Tesla Model S – серійний електрокар зі спортивним характером
    • Toyota
      • Toyota bZ4X
    • Volkswagen
      • Volkswagen e-Golf 2014-2020
      • Volkswagen ID.3
      • Volkswagen ID.4
      • Volkswagen ID.6
  • Статті
    • Запас ходу електромобіля: їздові цикли NEDC, EPA, WLTP і JC08 – який правильний?
    • Стандарти зарядок електромобілів
  • Про нас
  • Контакти