Перше представлення
Компанія Renault восени 2011 року представила на суд міжнародної громадськості електричну версію “каблучка” Renault Kangoo Z.E. (перекладається як Zero Emission), після чого почала його реалізацію на домашньому для себе ринку.
У 2013-му одночасно з “базовим побратимом” машина злегка оновилася, отримавши підретушовану зовнішність і невеликі доопрацювання інтер’єру.
Зовнішні відмінності та розміри
Розпізнати Renault Kangoo Z.E. не так-то просто – відмінними ознаками електромобіля є бірюзовий логотип марки на радіаторній решітці, під яким ховається слот для зарядки, розташована на багажних дверцятах емблема у формі деревного листка з літерами “Z.E.” і відсутність випускної труби. Що цікаво, так це те, що в Kangoo Z.E. є звичний лючок для заправки пального! Це для дизельного обігрівача салону! “Кангу” в електричному виконанні пропонується зі стандартною або збільшеною базою коліс у кузовах фургон або мінівен. У довжину “француз” налічує 4213-4666 мм, у висоту – 1836-1844 мм, у ширину – 1829 мм, а на проміжок між осями у нього виділено 2679-3081 мм.
Версії:
- Звичайна
- Максі
- Пасажирська
Салон та технічні характеристики
Різниця в інтер’єрах Kangoo Z. E. і звичайної машини невелика – електрокар можна визначити лише за інакше оформленим приладовим “щитком”, що відображає інформацію про енергетичні запаси, а знайти інших відмінностей і в оформленні, і в ергономіці неможливо. Залежно від версії, “каблучок” здатний розмістити від двох до п’яти осіб і прийняти на борт до 650 кг вантажів у багажному відсіку об’ємом від 3.0 до 4.6 кубометрів. Під капотом електричної модифікації “Кангу” розташовується синхронний електромотор змінного струму потужністю 60 кінських сил (44 кВт) з частотою крутіння до 10 500 об/хвилину, пікова віддача якого досягає 226 Нм. Трансмісія автомобіля складається з редуктора, прямої передачі та інвертора заднього ходу, а живлення силова установка отримує від літій-іонної батареї місткістю 22 кВт/год. З місця до першої “сотні” Renault Kangoo Z.E. прискорюється за 20.3 секунди, а на позначці 130 км/год обмежені його максимальні можливості. “Далекобійність” електрокара на повністю заряджених акумуляторах за методикою NEDC становить 170 км, а для поповнення енергозапасу від звичайної побутової мережі йому потрібно 11 годин (від монофазної зарядки процес укладається в 7.5 годин).
Електричний “Кангу” архітектурно повторює свого “базового побратима” – він має незалежну передню архітектуру типу МакФерсон і напівзалежну задню підвіску. В оснащення автомобіля входять електропідсилювач рульового управління і дискові гальма всіх коліс (доповнені вентиляцією спереду) з ABS і EBD.
Версія | 22кВт | 33кВт з 2017 |
Батарея, кВт | 22 | 33 |
Потужність, кВт/к.с. | 44/60 | 44/60 |
Крутний момент, Нм | 226 | 226 |
Розгін до 100км/год | 20,3 | 20,3 |
Максимальна швидкість, км | 130 | 130 |
Запас ходу за NEDC, км | 170 | 270 |
Більша батарея з 2017
У 2017 році компанія Renault представила Канго з більшим акумулятором 33кВт і відповідно більшим пробігом 270км (NECD), двигун залишився той самий. Додали швидшу зарядку на 7кВт.