Nissan Leaf 2 (ze1) 2017 року – найбільш продаваний електромобіль у світі та ікона візії компанії Intelligent Mobility. Він має запас ходу до 378 км на одному заряді. Був вперше представлений публіці у вересні 2017 року на автосалоні у Франкфурті. Вийшов у Японії в жовтні того ж року, а в Європі у січні 2018 року.
Автомобіль Nissan Leaf 2017 – це хетчбек з переднім типом приводу. Цей автомобіль має важливі інновації у своїй електричній силовій установці, яка забезпечує більшу енергоефективність і потужність для набагато кращих динамічних характеристик. Силовий агрегат має поздовжнє розташування, його доповнює високотехнологічний літій-іонний акумулятор, ємність якого 40 кВт/год. В кузові передбачено п’ять дверей і п’ять посадкових місць.
Технологічні новинки Nissan Leaf 2 2017:
• ProPILOT – така собі спрощена версія автопілота, яка вміє самостійно керувати електромобілем у смузі: розганятися, підрулювати, гальмувати у робочому та екстреному порядку. Використання функції можливе в діапазоні швидкостей від 30 до 100 км/год;
• ProPILOT Park – 4 камери та 12 ультразвукових датчиків, керуючи педаллю газу, кермом та гальмами дозволять автомобілю самостійно припаркуватися;
• технологія e-Pedal – дає можливість розганятися та гальмувати за допомогою однієї педалі газу. У світі електромобілів це новинка. Але на Nissan Leaf її застосували вперше;
• Car-to-Grid (V2G) — інтелектуальна інтеграція передбачає не лише підключення до систем Nissan в односторонньому порядку під час заряджання, а й комунікацію. Інакше висловлюючись, електромобіль може віддавати енергію до мережі. Актуально, якщо процес зарядки відбувається вночі за дешевшим тарифом, а віддача в мережу за дорожчим, денним.
На додаток до підвищеної енергоефективності, нова електрична трансмісія забезпечує вихідну потужність 110 кВт. Крутний момент був збільшений до 320 Нм, що покращує прискорення. Розганяється від 0 до 100 км/год за 7,9 с. Коефіцієнт опору повітрю – 0,28. Це на 0,1 нижче, ніж був у ліфа на самому початку його кар’єри, але так само обтічності рестайлінгового варіанту. Максимальна швидкість авто складає 144 км/год.
Автономність Nissan LEAF 2017 року складає до 378 км (у циклі NEDC) на одній зарядці.
Мультимедійна система підтримує Apple CarPlay і Android Auto. Світлодіодні фари з галками ходових вогнів входять тільки у найдорожчі версії, у більш дешевих – галоген.
Швидкість зарядки Nissan Leaf 2 покоління 2017 року:
- 3 кВт/год – 16 годин;
- 6 кВт/год – 8 годин;
- швидка Chademo (50 кВт) – 40 хв. до 80%.
Розміри моделі Nissan Leaf 2 2017 наведені в таблиці
Довжина, мм | 4490 |
Ширина, мм | 1790 (з дзеркалами) |
Висота, мм | 1540 |
Вага, кг | від 1530 до 1680 кг (у залежності від модифікації) |
Кліренс, мм | 150 |
Колісна база, мм | 2700 |
Версія | 40кВт | 60кВт |
Батарея, кВт | 40 | 60 |
Потужність, кВт/к.с. | 110/150 | 160/217 |
Крутний момент, Нм | 320 | 340 |
Розгін до 100км/год | 7,9 | 7,1 |
Макс. швидкість, км | 144 | – |
Привід | передній | передній |
Запас ходу | 389 |
Комплектації на різних ринках:
Європа
Visia – базова
Базова версія VISIA зовні впізнається за відсутністю протитуманних фар і сталевими колісними дисками з ковпаками. Основна передня оптика – з лінзами і звичайними лампами (галоген), на світлодіодах виконані лише смужки денних ходових вогнів. Зате датчик світла і авто-увімкнення фар є від самого початку.
Салон виконаний у практичних сіро-чорних тонах, проте тішить м’яким оздобленням верхньої частини передньої панелі. Базова версія – зі звичайною магнітолою і 1-зонним “кліматом”. Бонуси зібрані на кермі: кнопки керування аудіосистемою та “круїзом”. Не вистачає лише підігрівів сидінь і керма.
Acenta – середня
Другий Nissan LEAF у комплектації ACENTA візуально впізнається одразу завдяки 16-дюймовим легкосплавним колісним дискам і протитуманним фарам. Однак головні фари (ближнє/дальнє світло), як і раніше, звичайні, як у базовій версії моделі.
Салон електрокара Nissan LEAF 2 у комплектації ACENTA зустрів тканиною, але приємного бежевого кольору з горизонтальними смугами
А ще тут встановлено мультимедійну систему NissanConnect EV2.0: 7-дюймовий сенсорний дисплей, змінене меню “в плитках”, можливість інтеграції смартфона (Apple CarPlay), камеру заднього виду з рухомими лініями-підказками. Усе це штатне оснащення ACENTA!
Є відмінності і в дрібницях – наприклад, центральна консоль тепер виконана з обробкою “чорний глянець”.
До речі, вже в середній версії електромобіля є активний круїз-контроль.
Світле оздоблення сидінь і передньої панелі має ошатний вигляд, нехай і не настільки практичний, як темна тканина. Друга головна зміна в салоні – великий сенсорний дисплей: нове меню, підключення смартфона, камера заднього виду. Попутно змінився і блок “клімату” (як у першому Nissan LEAF): тепер тут тільки кнопки, вся інформація відображається на центральному дисплеї салону.
Близька до максимальної версії – N-CONNECTA
Електромобіль Nissan LEAF 2 у комплектації N-CONNECTA від самого початку отримує 17-дюймові колісні диски, а як опцію – повністю світлодіодні фари (LED).
Загалом салон версії N-CONNECTA схожий на попередню версію ACCENTA: аналогічна тканина для оббивки сидінь, тільки темного кольору та з контрастним блакитним швом; аналогічний сенсорний дисплей із навігацією та можливістю підключення смартфона. Головні відмінності – кнопки системи ProPILOT (опція) та електроприводу “ручника”. Плюс камери кругового огляду, підігрів керма і всіх сидінь, тепловий насос, парктроніки по колу.
Tekna – максимальна
Нарешті, електромобіль Nissan LEAF 2 у максимальній комплектації TEKNA. Зовні його практично неможливо відрізнити від N-CONNECTA: аналогічні 17-дюймові колісні диски, тоноване заднє скло, світлодіодні фари. Різниця лише в тому, що LED-фари для TEKNA є завжди, а для N-CONNECTA – це опція.
Для того, щоб однозначно впізнати комплектацію TEKNA слід зазирнути в салон. По-перше, комплектація TEKNA отримує аудіосистему BOSE: шість динаміків плюс сабвуфер, підсилювач у багажнику. По-друге, водія і пасажирів тут зустрічає шкіряне оздоблення сидінь: від самого початку до складу комплектації TEKNA включено оздоблення з темної або бежевої еко-шкіри, як опція – доступне оздоблення сидінь з натуральної шкіри і вставки з алькантари. Крім комбінованого салону “шкіра/алькантара” також в якості опції доступна система автоматичного паркування ProPILOT Park, яка розширює можливості комплексу ProPILOT. При замовленні даної системи кнопка її активації займає місце на центральній консолі і “видавлює” кнопку ЕСО-режиму в зону зліва під кермом.
США
- Базова S
Базова комплектація S має салон з тканини, магнітолу з 5″ екраном, інший блок керування температурою, галогенові фари без протитуманних вогнів у бампері, 16″ металеві диски, задня частина авто та оптика нічим не відрізняється від дорожчої комплектації.
- Базова S +
Базова комплектація S + для машин з 62кВт батареєю, магнітола 8″, алюмінієві диски 16″.
- Середня SV/SV+
Середня комплектація SV має велюровий салон, магнітолу 8″, круіз-контроль. 17″ алюмінієві диски, протитуманки в бампері,
- Максимальна SL/SL+
Максимальна SL салон зі шкіри у світлому та темному виконаннях. LED фари, огляд 360 градусів, преміум акустику Bose
Всі комплектації мають датчики тиску в шинах, штатний підігрів батареї (при -17 – -10 градусів). Передня оптика налаштована на правосторонній рух.
Біль детально про комплектації можна переглянути на відео (англійською) https://youtu.be/wrhd3nXuIFQ?si=3s8Y96Rn537Iw2RS
Японія
- Базова – S
- Середня – X
- Максимальна – G
На відміну від західних авто, японські мають функцію автоматичного складання бокових дзеркал, руль праворуч. Алюмінієві дверцята та капот, що робить їх легшими на відміну від сталевих оцинкованих для ринку США. Мають непритаманний іншим ринкам штатний спортивний обвіс Aerostile та нестандартні легкосплавні диски. PDM модуль потужністю тільки 3.6 кВт. Відсутній штатний підігрів батареї.
Серед користувачів, японські версії не дуже цінуються, тому що, як правило, їдуть через Грузію, де повністю змінюють панель з кермом (справа наліво), відповідно також можуть змінюватись інші елементи авто, такі як акумулятор і інші. Крім того, не завжди якісно може відбуватись зміна панелі з кермом, перенесення електричних кабелів та іншого, що може забезпечити майбутньому власнику масу проблем під час експлуатації.
Nissan Leaf e+ 2019 (62 кВт⋅г)
Головна інновація Nissan Leaf e+ — більша акумуляторна батарея на 62 кВт·год з літій-іонними елементами з більшою на 25% питомою щільністю енергії, виробництвом яких, як і раніше, займається компанія AESC. У порівнянні з попередньою версією Nissan Leaf 40 кВт·год ємність батареї збільшилася на 55%.
Новий акумулятор Leaf e+ тепер містить 288 елементів (замість 192 у версії 40 кВт⋅год), трохи змінився у розмірах за висотою (+5 мм) і додав у масі. Зміни батареї не вплинули на компонування і кількість місця в салоні, також не змінилися і габарити електрокара. На жаль, у новому Leaf не був виправлений недолік минулої версії і АКБ Leaf e-Plus, як і раніше, не має рідинного охолодження.
Разом з батареєю більшої ємності новий Leaf e+, отримав і потужніший двигун на 160 кВт(217к.с.) і крутним моментом 340 Н⋅м. Розганяється від 0 до 100 км/год за 7,1 с. Максимальна швидкість електромобіля збільшилась приблизно на 10%.
Nissan Leaf e+ отримав нову систему швидкого заряджання CHAdeMO з потужністю 70 кВт (пікова потужність 100 кВт). Тепер власники Nissan Leaf e+ можуть розраховувати на той же час зарядки при підключенні до зарядного пристрою потужністю 100 кВт, що й нинішні власники Leaf із зарядним пристроєм на 50 кВт, незважаючи на збільшення ємності акумулятора на 55%.
Щоб збалансувати вищу потужність та збільшену масу Leaf e+, Nissan перепрограмував програмне забезпечення e-Pedal для більш плавної роботи та покращення зворотного зв’язку педалі, особливо для руху заднім ходом, а також для більш плавного та швидкого уповільнення з покращеною рекуперацією енергії.
Новинкою та головною відмінністю від минулої версії для Leaf e+ (у моделях для Північної Америки та ЄС) є збільшений 8-дюймовий дисплей з оновленою системою навігації, яка може бути підключена до смартфону. Власне сам дисплей також функціонує як смартфон, включаючи перегортання і прокручування елементів інтерфейсу. Програми, карти та прошивка встановлюються та оновлюються повітрям простим натисканням кнопки.
Інші нові функції включають «навігацію від дверей до дверей», яка синхронізує навігаційну систему автомобіля з сумісним смартфоном.
У більш потужній версії Leaf доступні найінноваційніші технології безпеки та енергообміну. Система Car-to-Grid (V2G), вбудована в електромобіль, дозволить йому як накопичувати, так і віддавати електроенергію в мережу.
Ззовні Leaf e+ практично ідентичний аналогу минулої версії. Невеликою підказкою того, що ви власник e+ є змінена передня панель із синіми вставками та логотипом «e+» на кришці порту швидкої зарядки.
На різних ринках новий Nissan Leaf 62 кВт⋅год матиме свою класифікацію.
У світі електрокар буде представлений за назвою Nissan Leaf e+, а для США та Канади буде встановлена класифікація рівня обробки салону, яка позначатиметься як S PLUS, SV PLUS та SL PLUS.
Оновлення 2023 року Nissan Leaf
Компанія Nissan представила оновлений електричний Leaf, що випускається у поточному поколінні з 2017 року. Електромобіль трохи змінився зовні і отримав покращене оснащення, при цьому ціна залишилася незмінною.
Вартість автомобіля Nissan Leaf 2023 варіюватиметься від 28 425 до 36 425 доларів у США, перші поставки оновлених машин клієнтам намічені на літо.
Електромобіль Nissan Leaf 2023 модельного року отримав глянсовий V-подібний елемент спереду, який перед тим був хромованим. Також змінився малюнок заглушки на місці решітки радіатора. Крім того, автомобіль отримав новий дизайн колісних дисків (16 або 17 дюймів). Стали доступні нові варіанти комбінованого забарвлення кузова: Burgundy/Super Black і Akatsuki-Sunrise Copper/Super Black.
Систему клімат-контролю дооснастили технологією Plasmacluster, яка використовує салонний фільтр із спеціальними антибактеріальними матеріалами. У спортивного Leaf Nismo інакше виконана наклейка у верхній частині бампера, трохи змінилися пороги і перетворився задній бампер. Такий автомобіль отримав 18-дюймові диски.
Nissan Leaf 2023 буде доступний з електромотором EM57 потужністю 150 або 217 к.с. та з акумуляторними батареями ємністю 40 або 62 кВт•год. Привід лише передній.
Лайфхаки з використання
Фільтри салону використовуються ті ж самі, що і у попередньому поколінні Nissan Leaf, наприклад, українського виробництва AlphaFilter 5119A (вугільний) або 5119 (звичайний).
Передні дверні карти аналогічні таким же як і у попередньому поколінні.
Реальний пробіг для 40кВт версії становить 230-260км. А для версії з 62кВт акумулятором, реальний пробіг складає до 400км.